Alla inlägg den 16 december 2011

Av garnoholic - 16 december 2011 20:10

I kväll har vi varit hundvakt åt mammas hund Guido. Moa blev helt till sig när han kom. Jag & dotter som också är hemma gick en långpromenad med hundarna & jag som hade Guido i kopplet fick mig en resa ner i diket när han bestämde sig för att det nog var något spännande där nere   ... Aj aj min hand!!! Jaja, det går förhoppningsvis över till imorgon... Det som går över på ett dygn är inte farligt säger min mamma. Det har hon nog rätt i.


Guido verkar ha kommit in i julstämning mer än de flesta av oss, nu när gräsmattorna är gröna & tro det eller ej, men det är blommande tusenskönor i gräset... Så kanske inte så mycket julstämning har infunnit sig här, sen snön försvann. Men Guido han lullar runt & sprider jul här hemma i alla fall.

 

I söndags var det tredje advent & min amaryllis blommade för fullt.

 

Presentation


GARNOHOLIC...

...min värld som jag ser den!

Nedräkning till jul

Vädret

klart.se

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards