Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Giftiga kemikalier i dina kläder & skor

Av garnoholic - 17 januari 2012 14:23

Alla borde se detta program, & sedan sprida det vidare så att folk blir medvetna om hur människor i tillverkningsprocessen offrar sina liv för att vi ska ha fina färger på våra kläder o dyl.


Se programmet, det är viktiga minuter som kan förändra ditt & andras liv.


Klicka på länken:

------------>  HÄR  <-----------


Du som tänker ja ja jag vet, jag har hört det förr.


Titta igenom programmet & tänk på att detta är


människor som offrar sitt liv för just dig!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av garnoholic - 16 december 2011 20:10

I kväll har vi varit hundvakt åt mammas hund Guido. Moa blev helt till sig när han kom. Jag & dotter som också är hemma gick en långpromenad med hundarna & jag som hade Guido i kopplet fick mig en resa ner i diket när han bestämde sig för att det nog...

Av garnoholic - 12 december 2011 14:52


Hallå igen! Jag skriver & skickar aldrig julkort..! Ibland tänker jag att jag ska, men det blir inte av... Detta året har jag helt enkelt använt mig av Adobe photoshop för att skapa ngt som ska likna ett iaf. Jag är kass på photoshop men håller ...

Av garnoholic - 2 december 2011 13:03


Städa städa varje fredag åsså varje jul...för de tycker ja e kul!   Önskar att jag gillade att städa, men det gör jag inte. Jag får ångest när jag tänker på det. Men det MÅSTE göras. Jag hatar att slänga saker, tänker  men det kan vara bra att ...

Av garnoholic - 30 november 2011 12:07

Jag lider av psykisk ohälsa... Ska jag skämmas för att det drabbat mig? Det är ju inget jag valt... Visst har jag gjort många saker jag ångrar i mitt liv, men detta är ju något annat, eller? Jag skäms för saker jag själv kunnat påverka, men omdöm...

Av garnoholic - 30 november 2011 09:53

Jag har köpt tassels... 4 stycken Juliga tassels  Maria Montazami skulle vara stolt om hon visste. HAHA       Nu hänger de där i fönstret & skapar julefrid åt alla.    Det var ju 1.a advent i söndags & då går startskottet för jul i vårt hus...

Presentation


GARNOHOLIC...

...min värld som jag ser den!

Nedräkning till jul

Vädret

klart.se

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards